Australisch merk KNOG presenteert hernieuwde visie

Australisch merk KNOG presenteert hernieuwde visie

KNOG, de Australische fabrikant van innovatieve fietsaccessoires, heeft een nieuwe stap gezet in hun merkontwikkeling met de introductie van een nieuw logo en huisstijl. Het bedrijf wil hiermee hun kernvisie versterken: ‘het op de markt brengen van slimme en vernieuwende producten’, aldus KNOG. De lancering werd gevierd met een speciaal evenement aan het strand van Egmond aan Zee, georganiseerd in samenwerking met de fietscommunity Beach Bastards.

Het evenement, georganiseerd voor pers en klanten, werd vrijdag 14 september feestelijk afgetrapt met een fietssprint, een borrel en een barbecue. Pieter Versteege, directeur van Cosmic Sports B.V., de Nederlandse vertegenwoordiger van KNOG, blikt enthousiast terug op het succes van de avond. Tijdens het evenement gaf KNOG’s CEO, Hugo Davidson, een toespraak waarin hij het vernieuwde merk presenteerde. Versteege benadrukt dat het event niet gericht was op de lancering van een specifiek product, maar echt op het tonen van de nieuwe energie achter het merk.

Versteege vertelt: “Al meer dan 22 jaar staat KNOG bekend om hun innovatieve benadering van fietsaccessoires, van siliconensloten tot usb-oplaadbare fietslichten en minimalistische fietsbellen. Davidson sprak ook over hun huidige ontwikkelingen, zoals de uitbreiding van de KNOG Scout-software, waarmee gebruikers hun fiets kunnen volgen via een smartphone, binnenkort ook voor Android-gebruikers beschikbaar.”

Het evenement werd goed ontvangen, met veel positieve reacties van de aanwezigen, vertelt Versteege. Hij prijst prijst de organisatie door Beach Bastards, die volgens hem precies weten hoe ze een feestje moeten bouwen.

Op de foto van links naar rechts: Pieter Versteege en Hugo Davidson

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0