Berliner Fahrradschau versterkt B2B-platform

fahrradschauDe organisatie van de Berliner Fahrradschau wil voor de volgende editie, die van 3 tot 5 maart wordt gehouden, het B2B-platform verder versterken. Het segment zal worden uitgebreid met incentives, persbijeenkomsten, dealertrainingen en denktanks. Daarnaast zal het segment voor e-mobility worden uitgebreid.

Een van de doelstellingen van de organisatie is inzicht geven in de trends en de mogelijkheden die de fiets biedt voor stedelijke mobiliteit. Zowel het B2B-platform als e-mobility spelen daarbij een belangrijke rol.

De Berliner Fahrradschau vormt het sluitstuk van Berlin Bicycle Week, het fietscultuurfestival waarbij van 27 februari tot 5 maart verdeeld over de stad allerlei activiteiten rondom fietsen plaatsvinden. Ook lokale (fiets)bedrijven haken op dit initiatief aan.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0