Cyclesoftware introduceert planner voor winkelbezoek en reparaties

Consumenten kunnen met de vernieuwde Online Planner van CycleSoftware voortaan eenvoudig een winkelbezoek of reparatie aan hun rijwiel inplannen via de website van hun fietsenwinkel. ‘Bij CycleSoftware denken wij mee met onze klanten en weten wij wat er speelt bij hen in de winkels’, vertelt Jebbe Sluiter van CycleSoftware. ‘De huidige tijd verplicht winkels om afspraken te maken voor verkoopgesprekken. Daarnaast is ook het inplannen van reparaties is cruciaal om een werkplaats rendabel te krijgen. Met de vernieuwde Online Planner kunnen consumenten op een eenvoudige en snelle manier zelf een winkelbezoek en/of reparatie inplannen.’

Bij een reparatie kunnen klanten aangeven wat er aan hun tweewieler moet gebeuren. Vervolgens kiezen zij een tijdvak en kunnen zij de reparatie aanmelden. Bij winkelbezoeken kan de ondernemer aangeven wanneer er een verkoper beschikbaar is en hoe lang de blokken zijn, waarin een afspraak gepland kan worden. De Online Planner is een uitbreiding op de reeds bestaande reparatieplanner in CycleSoftware. Volgens Sluiter levert de Online Planner vooral veel gemak op voor ondernemers. ‘Zij krijgen hierdoor meer overzicht in hun agenda en kunnen consumenten op een eenvoudige manier toegang tot hun winkel en werkplaats bieden.’

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0