HARTJE gaat voor betere service aan Franse dealers

Bernard Casale is in juni gestart als Area Account Manager bij Hermann Hartje KG. Hij richt zich op Zuid-Frankrijk. Bernard vertegenwoordigt merken als Conway, Victoria en QiO en de brede onderdelen- en accessoirescatalogus van HARTJE in de regio. “HARTJE heeft mooie merken en de producten passen bij de Franse markt”, zegt Casale. “Ik zie veel kansen en ik ben ervan overtuigd dat we de merken op een goede manier kunnen uitbouwen op de Franse markt.”

Casale werkt samen met de recent aangestelde salesmanager Maxime Chartier. De twee waren al eerder collega’s. “Bernard is een fijne collega met passie voor producten en business”, zegt Chartier. “Ik ben erg blij hem aan boord te hebben. Samen bouwen we verder aan de groei van HARTJE in Frankrijk.”

HARTJE bestaat al 127 jaar. Daardoor is het een van de grote namen in de fietshandel in Duitsland. Naast Duitsland en Oostenrijk is HARTJE sterk aanwezig in de Benelux en heeft het bedrijf recentelijk haar activiteiten – naast Frankrijk – uitgebreid naar Denemarken en Zweden.

Nederlandse collega voor HARTJE
In Zutphen is Corine Matthijssen in mei gestart bij HARTJE’s Export Sales Backoffice om de organisatie voor de Franse markt vanuit het bedrijf te ondersteunen. Naast het bedienen van de Franse vragen in sales en services, ondersteunt ze de Belgische (Waalse) klanten. “Corine heeft een sterke achtergrond in klantenservice en projectmanagement en ze heeft uitstekende Franse taalvaardigheden”, stelt HARTJE.

Coen Bosch, HARTJE’s Export Sales Manager laat weten blij te zijn met de nieuwe collega’s. “We hebben nu een volledig verkoop- en serviceteam om ons bedrijf op de Franse markt verder te laten groeien, de klanten te ondersteunen in verkoop en diensten en nieuwe relaties op te bouwen”, zegt hij.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0