Marketingrapport Rijwielhandel 2015

Van Es Marketing Services heeft een onderzoek uitgevoerd onder rijwielzaken in Nederland. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het Marketingrapport Rijwielhandel 2015. Het onderzoeksrapport biedt volgens de onderzoekers een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de rijwielhandel in Nederland. Het oriëntatie- en inkoopgedrag van rijwielzaken is helder in beeld gebracht. “Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties”, aldus Van Es Marketing Services. Het onderzoeksrapport telt 60 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk en is Nederlandstalig. Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek uit de jaren 2001, 2004, 2006, 2008, 2011 en 2013.

Marketingrapport Rijwielhandel 2015

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0