Nauwere samenwerking tussen Hartje Benelux en Dynamo Retail Group

Hartje Benelux en Dynamo Retail Group gaan nauwer samenwerken. Recentelijk is overeenstemming bereikt over collectieve afspraken, die passen in het nieuwe, op category management gerichte, beleid van Dynamo Retail Group. Hartje wordt als contractleverancier in het bestelsysteem voor Dynamo-leden opgenomen, die daardoor tegen gunstige voorwaarden de fietsen kunnen bestellen.

De keuze voor Hartje is volgens Jeroen Schrijver, commercieel manager bij Dynamo Retail Group, niet toevallig. “We hebben onze formule dealers gevraagd aan te geven welke fietsmerken relevant zijn voor hun assortiment. Hartje met Victoria als hoofdmerk is daaruit naar voren gekomen. Op basis van die inventarisatie zijn wij het gesprek aan gegaan., De samenwerking heeft betrekking op het complete aanbod, dus ook op merken als Conway, I:sy en Tern.”

Jurgen Kruitbosch, sales manager Hartje Benelux, ziet de samenwerking als een bevestiging dat Victoria steeds meer vaste voet aan de grond gekregen heeft. “Voor ons is dit heel belangrijk. We hebben inmiddels zo’n goede positie in de markt veroverd, dat vooraanstaande marktpartijen als Dynamo met ons willen samenwerken. We leveren natuurlijk al veel langer aan veel Profile en Bike Totaal ondernemers en die samenwerking is altijd heel positief geweest. Dat vertaalt zich nu in de voordracht via dealerpanels.”

dynamo-hartje

Foto: Jeroen Schrijver (l.) en Jurgen Kruitbosch.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0