JB Digital – onderdeel van Jaarbeurs – heeft het startsein gegeven voor een nieuw digitaal platform: B2B DIGITAL 2020. Het doel van JB is dat B2B Digital 2020 op termijn hét expertiseplatform wordt waarop business-to-business (B2B) klanten informatie en tips kunnen vinden over succesvol online zakendoen. Jaarbeurs wil de kennis die ze afgelopen vijf jaar heeft opgebouwd over online leadgeneratie, community’s en businessmodellen gaan delen met haar klanten en hen ondersteunen bij het verzilveren van online sales opportunity’s. Een exclusieve innovatiereis naar Silicon Valley vormt de opmaat voor B2B Digital 2020. Bart Strijker, Director Business Unit Digital bij Jaarbeurs over B2B Digital 2020: “De digitale wereld verandert razendsnel. JB Digital speelt proactief in op deze veranderingen. Dat doen we door in digitale ontmoetingsplekken en community’s te investeren. Hiermee bieden we bedrijven de mogelijkheid om elkaar zowel fysiek tijdens een beurs als digitaal te ontmoeten. Onze missie is om de nummer 1-speler te worden in het digitaal verbinden van ondernemend Nederland. Met het platform dat we gaan opzetten, willen we onze B2B-klanten leren hoe ze meer online omzet kunnen genereren in hun branche, of dat nu in de bouw, logistiek of zakelijke dienstverlening is.”
Meer informatie: bart.strijker@jaarbeurs.nl