Nieuwe partners versterken Brose’s service netwerk

Brose E-Bike breidt internationaal service netwerk uit

Brose’s wereldwijde servicenetwerk groeit gestaag. De in Berlijn gevestigde fabrikant van e-bike systemen heeft twee nieuwe partners verwelkomd die nu zorgen voor een soepele afhandeling van verzoeken van hun dealers en eindgebruikers in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Polen, Tsjechië en Slowakije.

Het nieuwe centrale aanspreekpunt voor Brose-dealers in het Verenigd Koninkrijk en Ierland zal het nieuwe eBike Motor Centre Brose zijn in Fordingbridge, slechts 130 kilometer ten zuidwesten van Londen. Dit zusterbedrijf van eBike Motor Centre is eigendom van Peter Collard, die in 2018 ‘s werelds eerste bedrijf oprichtte voor de reparatie van e-bike aandrijvingen. Hij heeft sindsdien zijn ambacht gerevolutioneerd met zelf ontwikkelde oplossingen en reserveonderdelen, en heeft internationaal naam gemaakt. Dealers met klanten die problemen hebben met Brose-producten kunnen nu snel en deskundig hulp krijgen van hem.

Peter zegt over de samenwerking: “Deze samenwerking is ontzettend interessant voor ons omdat we al veel met Brose-aandrijvingen hebben gewerkt. Brose-klanten en wij zullen er enorm van profiteren. Het is een win-winsituatie voor iedereen.”

Jarek Billewicz heeft een vergelijkbaar perspectief. De baas van GEC Racing in Będzin, op 250 kilometer ten zuidwesten van Warschau, biedt niet alleen nauwkeurige reparaties voor e-bikes in zijn in 2017 opgerichte bedrijf, maar verkoopt ook componenten voor de hoogste competitieve eisen onder zijn eigen merk. In de toekomst zal Billewicz aanvragen afhandelen in Polen, Tsjechië en Slowakije. Bovendien zal hij, net als Peter Collard, de training van dealers voor zijn landen overnemen.

De monteur zegt over de samenwerking: “Ik rijd al enkele jaren met Brose-aandrijvingen en beschouw ze als de beste op de markt vanwege hun natuurlijke rijeigenschappen, goede configureerbaarheid en service- en reparatiemogelijkheden. Het merendeel van mijn klanten rijdt op e-bikes met Brose-componenten. De samenwerking stelt me in staat om een betere service te bieden en sneller in te spelen op hun behoeften.”

Het voortdurend verbeteren van de klantenservice is een van de belangrijkste doelstellingen van Brose E-Bike. Sinds eind 2020 breidt de systeemfabrikant gestaag zijn diensten uit en heeft deze geleidelijk uitgebreid naar tal van landen. In Duitsland en Oostenrijk is Brose verantwoordelijk voor de training van fietsenwinkels en de afhandeling van door hen gemelde klachten. In geval van een garantieclaim garandeert het bedrijf een vervanging binnen 96 uur.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0