Oneway breidt marketingafdeling uit

Rutger Schellevis

Na de samenvoeging en de verhuizing blijft het niet stil rond Oneway. De Oneway Bike breidt de marketingafdeling uit met een nieuwe creatieve collega. Rutger Schellevis (31) is afgelopen december gestart en zal binnen de afdeling verantwoordelijk zijn voor onder andere online marketing en e-commerce.

“Ik heb meer dan 12 jaar wegkoersen gereden bij zowel elite en continentale ploegen en stap in mijn vrije tijd nog altijd graag op de fiets,” vertelt Rutger. “Hoewel ik hiervoor in de automotive branche heb gewerkt, ligt mijn passie bij fietsen. Oneway biedt stuk voor stuk premium merken met een sterk verhaal, zoals SQlab en Ere Research. Ik kijk er dan ook naar uit om deze verhalen op een creatieve en duidelijke manier over te brengen naar onze klanten.”

“We zien dat het marktaandeel van onze merken steeds verder toeneemt. Om op deze groei te anticiperen, is voldoende mankracht nodig. We hebben veel marketingcampagnes klaarstaan die we het komende jaar willen opzetten. Met Rutgers ervaring in de fietsenbranche en online marketing kunnen we deze campagnes groots aanpakken. We zijn daarom ontzettend blij dat Rutger onze afdeling komt versterken, zodat we onze merken nóg zichtbaarder kunnen maken,” voegt Carola Noordermeer, Head of Marketing, toe.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0