Tibor Gijssen benoemd tot European Aftermarket Sales Director
Tibor Gijssen is bij SRAM benoemd tot European Aftermarket Sales Director. Deze nieuwe rol voor Gijssen komt na twee jaar als belangrijk lid van het Global Continuous Improvement team.
Gijssen begon in 2010 bij SRAM als Aftermarket Account Manager en richtte zich aanvankelijk op klanten in Oost-Europa. Later breidde hij zijn verkoopactiviteiten uit naar de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland), die vandaag de dag een toonaangevend aftermarket-gebied is met jaarlijkse verkoopcijfers die bijna gelijk zijn aan die van Noord-Amerika. In 2016 verhuisde Gijssen van Nijkerk, Nederland, naar het Europese hoofdkantoor van SRAM in Schweinfurt, Duitsland, waar hij een waardevolle bijdrage leverde aan tal van projecten en een sleutelrol speelde bij het vergroten van de directe zaken met Duitse online retailers.
In 2021 verruimde Gijssen zijn horizon binnen SRAM en trad toe tot het Continuous Improvement Team. Deze ervaring heeft hem waardevolle operationele inzichten, gestructureerde probleemoplossende vaardigheden en teammethodologie gegeven om processen te verbeteren en uiteindelijk de klanten van SRAM beter te bedienen.
Gijssen verklaarde: “Ik ben erg enthousiast om terug te keren naar Aftermarket Sales en het team te dienen als European Aftermarket Sales Director. Mijn ervaring met Continuous Improvement heeft me veel geleerd en de leerreis gaat dagelijks door. Mijn doel is om de Continuous Improvement mindset, principes en tools toe te passen in onze verkoopprocessen en teams.”
Afbeelding: Linkedin
