Vakbeurs OutDoor

outdoorParallel aan de OutDoor in Friedrichshafen (15 – 18 Juli) vindt in samenwerking met de Europese OutDoor Group (EOG), een conferentie met lezingen plaats. Focus daarbij ligt op innovatie en trends voor zowel industrie als handel. Daarbij komen zaken aan bod als ecologische aspecten in de productie, nieuwe materialen, nieuwe technologieën in de distributie, verkoop en marketing. De verschillende programma’s zijn gericht op kleine en middelgrote retailers, fabrikanten, evenals grote handelaren.

De presentaties over ‘Retail’ zijn met name gericht op de gespecialiseerde dealers in die outdoor-business. De verwachtingen van nieuwe klantgroepen, moderne marketing, sales-strategieën en randvoorwaarden die van invloed zijn op de markt, spelen een belangrijke rol voor zowel grote als kleine retailers.

De thema’s zijn:

‘De huidige ontwikkelingen in de selectieve distributie van een anti-trust perspectief’

‘De winkel vanuit een perspectief van de klant – kansen voor retailers in het internettijdperk’

‘De outdoormarkt is veranderd – merken en dealers moeten gezamenlijke oplossingen voor nieuwe uitdagingen vinden. Waarom en hoe?’

‘De rol van sociale media in de klantenservice’

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0