VanMoof kondigt wereldwijde service-uitbreiding aan in 50 steden

Dinsdag 16 maart kondigde VanMoof-oprichter en CEO, Taco Carlier, de uitbreiding van servicelocaties van het merk aan. VanMoof deelde haar plannen om haar fysieke aanwezigheid uit te breiden van 8 naar 50 steden – als onderdeel van haar wereldwijde strategie om haar positie als e-bike-marktleverancier te blijven versterken. VanMoof staat erom bekend om nieuwe precedenten te scheppen in de sector en wil nu de klantenservice en de klantervaring aanpakken. Na de recente hypergroei als gevolg van de wereldwijde e-bikeboom, is eersteklas service de volgende stap in VanMoofs missie om de next billion on bikes te krijgen en ons stedelijk vervoer te herdefiniëren.

De komende zes maanden zal VanMoof wereldwijd een netwerk van ultramoderne Service Hubs en Certified Workshops uitrollen. Dit netwerk, gecombineerd met intuïtieve app-ondersteuning en diagnostische oplossingen op afstand, is VanMoofs antwoord op de verwachtingen en behoeftes van haar community. Met een vernieuwd ecosysteem dat volledig rond haar riders is opgebouwd, maakt VanMoof van service haar nummer één prioriteit. Dit ecosysteem komt op een cruciaal moment voor VanMoof, aangezien de verkoop van e-bikes in de afgelopen 12 maanden meer dan verdrievoudigd is. Inmiddels telt VanMoof meer dan 150.000 riders wereldwijd. Sinds 2019 is het aantal riders zelfs vervijfvoudigd, een groei die slimmere keuzes vereist – zowel online als offline – om tot een dienstverlening van topniveau te komen. Het doel van VanMoof is om wereldwijd overal on-demand en on-site service te bieden, waar de gebruiker zich ook bevindt.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0