Vélovak maakt een goede indruk na lange ‘corona-pauze’

De vierde editie van de tweewielervakbeurs Vélovak is op 19, 20 en 21 september positief verlopen, zo meldt beursorganisator Easyfairs Nederland. Nadat de beurs vanwege corona een jaar moest overslaan, was het ook dit jaar nog lange tijd onzeker of beurzen weer mochten plaatsvinden. “Gelukkig sprong deze zomer het licht op groen! En die blijdschap en het verlangen om elkaar weer face-to-face te zien merkten we ook op de beursvloer. Eindelijk konden bezoekers vertegenwoordigers weer live spreken en konden producten en innovaties met eigen ogen ontdekt worden”, zegt Mascha de Bruin namens Vélovak.

Goed bezocht
In totaal bezochten 2.023 professionals uit de tweewielerbranche deze vierde editie van Vélovak, dat zijn slechts 90 bezoekers minder dan de laatste editie in 2019 voor de coronapandemie. De Bruin: “De laatste edities voor corona zagen we een stijgende lijn in bezoekersaantallen, die lijn hadden we maar al te graag doorgetrokken. Maar we zien overal dat beurzen op dit moment qua aantallen nog niet op het niveau van voor corona zitten. Dat heeft nog even tijd nodig. Maar dat wij dan alsnog zo dicht tegen het aantal van 2019 aanzitten, geeft veel vertrouwen en bevestigt ook de behoefte in de tweewielerbranche om elkaar weer op een beurs te zien. Exposanten waren daarbij vol lof over de kwaliteit van de bezoekers en verschillende exposanten hebben dan ook op de beurs al een stand geboekt voor 2022.”

Waar bezoekers blij en opgetogen waren om weer live producten en innovaties te ontdekken, daar waren de exposanten even zo blij om hun klanten weer fysiek te mogen ontvangen. De Bruin: “Helaas moesten we het nieuwe concept van Vélovak met een jaar uitstellen, maar nu konden we het eindelijk introduceren. We willen écht het bedrijfsuitje zijn van de tweewielerbranche. Ook werd er veelvuldig gebruik gemaakt van de nieuwe Smart Badge technologie van Easyfairs, het digitale visitekaartje. Voor bezoekers is het een handige manier om informatie te verzamelen over exposanten en kennissessies. De exposanten waren bovendien hier heel tevreden over en waren druk bezig met het verzamelen van (nieuwe) leads.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0