Vendit komt met vernieuwing “Service- en Onderhoudsbeheer”

Vendit komt met vernieuwing “Service- en Onderhoudsbeheer”

Vendit kondigt in een persbericht de introductie van het vernieuwde ‘Service- en Onderhoudsbeurtenbeheer’ aan. Deze toevoeging stelt fietswinkeliers in staat om klanten te benaderen voor tijdig onderhoud aan hun fietsen. Met een gepersonaliseerde e-mail en/of sms kunnen fietswinkeliers klanten uitnodigen om een afspraak te maken voor een service- of onderhoudsbeurt. 

In combinatie met de Plan-IT Online Afspraak Planner, wordt er een link met de e-mail/sms meegestuurd waarmee de klant direct online zijn afspraak kan inplannen. Omdat alle klant- en fietsgegevens al bekend zijn, hoeft de klant alleen nog maar een beschikbare datum te selecteren. Vervolgens ontvangt de fietswinkel een reparatieaanvraag in het Vendit systeem. Na goedkeuring ontvangt de klant per mail een bevestiging van de afspraak. Eén werkdag voor de geplande afspraak, ontvangt de klant een afspraakherinnering per sms. 

Vendit over de vernieuwing: “Dit betekent dat fietsenwinkeliers niet langer handmatig afspraken hoeven in te voeren en hun klanten een eenvoudige manier bieden om hun fietsen in topconditie te houden. Het resultaat is een hogere werkplaatsomzet, hogere klanttevredenheid, minder administratieve handelingen en een efficiënter beheer van service- en onderhoudsbeurten.” 

Het vernieuwde service-/onderhoudsbeurten beheer wordt binnenkort kosteloos aan alle Vendit gebruikers beschikbaar gesteld die reeds de werkplaats-/reparatiemodule in bezit hebben. 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0